Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Min dag!!

Av Jenny Kårheim - 15 september 2009 20:44

Jaha, då ligger man här i sängen då Tungan ute

Redogörelse för denna dagen:

Väckarklockan ringde klockan 9, snozzade till kvar över 9, fick lite smått panik, slängde i mig en macka och gick ut och satte mig på moppen, klockan var då runt halv 10, snacka om effektiv morgon.

Kom fram till arbetsförmedlingen vid tio i 10, de öppnade4 inte förren 10 *pust*, varför stressade jag.


Klockan 10 när det öppnade blev det värst kalabaliken i "kön", skriver "kön" för att det var ingen kö, alla trängde sig och alla ville fram. Jag stod och väntade tills alla trängare hade gått in.

Hade ju ändå en tid bokad och behövde inte ta lapp.


Några minuter över 10 blev jag uppropad, gick och pratade med min handläggare, fick uppgiften att fråga på Grizzly om arbetsprövning som jag ska ha gjort tills nästa vecka.


Körde hem igen och gick och la mig igen :P


Låg i sängen till klockan var ungefär 2, då lagade jag lite middag och satte mig på övervåningen. Pappa kom hem vid ungefär 5, då körde jag till sannarpsbadet och simmade, var hemma igen vid halv 7.


Satte mig då ute och rökte och väntade på att pappa skulle bli klar i köket.


Vid 7 var han färdig och jag började laga mat, det blev dinkelmakaroner med lövbiff och gurka, mums.


Sen gick jag ut och rökte igen, och sedan la jag mig i sängen där jag ligger nu. :P


Så har min dag sett ut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Kårheim - 17 mars 2014 16:07

Då sitter man här och väntar på att älsklingen kommer hem. Snuttan ligger och sover så det är lugnt och skönt. Hur kan det vara så att jag är piggare idag än igår, inatt sov jag i... ja tre, fyra timmar och natten före åtta,nio timmar. Johnny har väl...

Av Jenny Kårheim - 21 februari 2014 12:56

Haha, ja, man kanske skulle starta om på en ny blogg, haha, nästan 2 år sen sist. MYCKET har hänt sen sist, jag har fått en liten ängel, tös på fyra månader. Illamående igenom hela graviditeten men det gick. Det var ju värt det i alla fall. Så nu är ...

Av Jenny Kårheim - 17 juni 2012 20:38

Skolan är slut. Skönt att det är slut. Verkligheten väntar.   "Sommaren" har kommit. Stora citatecken där. Sommaren kom blev varmt och gott sen försvann den igen, nu känns det som höst så mycket som det regnar. Vill ha tillbaka sommaren. ...

Av Jenny Kårheim - 16 februari 2012 20:36

Envägskommunikation är skitbra när man ska prata ut om saker. Ett, två, tre så slutar den andra personen att skriva. Kul, blir frustrerad. Men men. Skönt att praktiken börjar nästa vecka så man får lite tid att tänka.   Känns som om det blir ...

Av Jenny Kårheim - 15 februari 2012 19:06

Varför håller du på så här? Du sa att du inte skulle nämna några namn eller attackera någon, men du tittade på alla i klassen utom mig. Sen efter lektionen så ville du inte prata med mig. Inte konstigt att jag känner mig attackerad av dig. ...

Ovido - Quiz & Flashcards