Alla inlägg den 16 september 2009

Av Jenny Kårheim - 16 september 2009 22:34

Håller på att däcka i sängen, kanske borde gå ut med balder och sen krypa till kojs. Natti natti! Tingeling!

Av Jenny Kårheim - 16 september 2009 19:07

Har precis kommit hem efter att ha simmat på sannarpsbadet, ganska gött att göra det på sen eftermiddag. Innan jag körde och simmade så städade jag lite, hann inte så mycket, får gör mer imon. Så imon ska jag köra och lämna CV och personligt brev till Grizzly och sen ska jag städa, sen vid fem, halv sex kör jag och simmar igen. Tingeling!

Av Jenny Kårheim - 16 september 2009 14:54

Ny dag innebär nya äventyr, denna dagen har innehållit:

Jag gick upp kvart i ett!!! Pappa lät mig sova väldigt länge. Okej, han fick knacka tre gånger på dörren :P

Tog ut balder i trädgården, Käkade frukost (en macka med honung, mums), körde till Grizzly för att fråga om arbetsprövningsplats, han sa att de inte hade behovet just nu men att han ville gärna ha mitt personliga brev och CV. Jaha tänkte jag och åkte hem. Satte mig vid datorn hemma och skrev dem, körde sedan till vallås bibliotek där jag sitter nu. Har ingen färg i skrivaren hemma så fick skriva ut här. Kostar ändå bara en krona per papper, ganska överkomligt, eller hur? Men men, ska se om jag hittar någon bra bok att låna nu, hörs senare idag. Tingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards