Alla inlägg den 28 september 2009

Av Jenny Kårheim - 28 september 2009 00:36

Känner mig så jävla övergiven. Visst jag har vänner närmare bestämt 2. Finns några andra men vet inte var jag har dem, känns som om de inte vill träffa mig. Det kanske är fel att tänka så men det e så det känns, visst de kanske har saker att göra på vardagarna men helgerna då. När jag var mindre hade jag alltid kompisar att vara med men nu....... 

Ja jag e jävligt deprimerad just nu, jag vet att det kanske e bättre att prata med dem istället för att älta, men detta e sådan jag är. Jag ältar hela tiden, tycker de att jag är för mycket, e det därför de inte vill vara med mig.

Visst jag vet att jag kan vara jävligt jobbig ibland men e det så, så säg till.


*pust*


Nä här ska det bli ändring, jag ska åka till gymet imorgon och skita i allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards