Alla inlägg under december 2010

Av Jenny Kårheim - 21 december 2010 21:54

Julen är snart här, känns ganska bra faktiskt.

Tack alla som kommenterade min förra blogg (på facebook), blev lite rörd.

Det sägs ju att efter regn kommer solsken, det stämmer nog. Jag tänkte hela tiden efter att harald och mamma hade gått bort att jag hade förlorat min familj men efter ett litet tag kom ett solsken in i mitt liv. Jag fick någon att älska och med honom kom en stor familj :D. Älskar dig, Johnny för evigt.

Av Jenny Kårheim - 19 december 2010 22:10

Julen närmar sig med stora kliv *pust*

Julen ska väl vara glädjens högtid.......

Inte för mig i alla fall. Det enda jag tänker på är mamma som blev sjuk lite innan jul, och sen ser jag framför mig när hon var sjuk och ramlade in i julgranen, visst det låter lite roligt, men det är så sorligt också. Hon får inte uppleva mitt eventuella bröllop (jag e jävligt bestämd på den punkten, hehe, någon gång i framtiden SKA jag gifta mig) hon får inte uppleva sina eventuella barnbarn, hon fick inte uppleva min student. Hon drogs bort från mig när jag mest behövde henne. Jag fantiserar ofta om hur det hade varit om mamma och harald fortfarande hade levt. Det hade varit roligare på alla julaftonar, Harald kanske hade haft fru och barn, då hade jag varit faster :D Önska/ Fantisera går ju.

Jag har sånt jävla problem när personer frågar vad jag önskar mig till julklapp, för det jag önskar mig, kan ingen ge mig. Jag önskar mig mamma och Harald tillbaka, men det kan ingen ge mig...... tyvärr.        

Ovido - Quiz & Flashcards