Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny Kårheim - 26 oktober 2009 22:09

Vad ska man egentligen göra för att hitta "drömprinsen"?

Han är väldigt bra på kurragömma kan man säga!!

Omöjlig att hitta!!!


Men men, ska börja arbetspröva imon, på ett småbarnsdagis (1-3 år)

Det känns ganska bra, komma bort från "min värld" lite. :P

Min värld betyder: Tristess, sova för länge, ligga i sängen och surfa på nätet eller titta på tv, ha allmänt tråkigt det vill säga.

Nu i 2 veckor ska jag vara där varje vardag från 9-11, sen ökar det succesivt.

Önska mig lycka till!!!

Av Jenny Kårheim - 11 oktober 2009 00:26

Jag saknar dig när du är långt här ifrån.

Jag sakar dig när du är nära.

Jag saknar dig när du är här med mig, för jag vet att du någon gång kommer gå.



Av Jenny Kårheim - 9 oktober 2009 23:13
I know how I feel about you now Not a day passed me by, not a day passed me by When I don't think about you 
Av Jenny Kårheim - 8 oktober 2009 00:59

När du inte är hos mig, saknar jag dig!

Men när du är här, får jag inte nog av dig!

Av Jenny Kårheim - 4 oktober 2009 17:49

Fan vad glad jag känner mig :D

För nästan exakt ett år sedan vägde jag 120 kg, ja du läste rätt :P

För ett litet tag sedan ställde jag mig på vågen och den visade.......105 kg.

6 kg till sen e jag under 100-strecket!!!

Men det får gärna gå lite fortare :P

Men jag gör ju inte så mycket för att det ska gå ner, men men Anna sa att hon och suzana skulle till gymmet tisdag och torsdag, och då hänger jag på, ska under 100-strecket innan snön börjar falla XD.

Lägger jag manken till så klarar jag det lätt på en månad. Heja på mig!!

Av Jenny Kårheim - 2 oktober 2009 21:02

Var är du?!

Jag behöver dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards