Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny Kårheim - 17 januari 2012 21:18

Sjätte gången på gymmet idag, går fortfarande upp i vikt men fick förklarat för mig idag varför jag gör det.


Förklaring: Är man otränad och börjar träna så kan man samla på sig vätska i t.ex lederna plus att muskler byggs upp fortare än man bränner fett och muskler väger mer än fett. voila....


Gått upp fyra kilo sen jag började träna men det vänder snart, det e bara att fortsätta.


hm

Av Jenny Kårheim - 15 januari 2012 21:22

blir lite oroad när man ställer sig på vågen och upptäcker att man går upp i vikt, visst jag vet att börjar man träna så går man upp i vikt de första veckorna men ändå hallå, vågen ska minska haha 5 träningspass har jag gått igenom nu, ganska roligt faktiskt, sprang lite på löpbandet igår, har aldrig klarat springa mer än en halv minut men jag klarade minst en minut nu :D

Av Jenny Kårheim - 11 januari 2012 18:22

Fan vad irriterande, hade skrivit ett helt inlägg men så svarade inte datorn så det försvann, får la se om jag orkar skriva hela om igen :P


Över ett halvår sedan jag skrev sist, länge!!! :P Har börjat träna på sats, var där tredje gången igår. Planerat att träna tisdag, torsdag och lördag. Första gången när vi kom dit så tänkte jag fy fan vad många personer som är tränade här, och här ska jag börja träna :/ , Det fanns bara tränade personer där, men det blir ju som en sporre sen att träna ännu mer och hålla det regelbundet. Träffade en instruktör där igår som la upp ett program till mig. Är seg i armarna idag kan jag ju säga. Men bara på ett imon igen.


Uppdaterar snart igen om träningsframgångarna :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards