Alla inlägg under december 2009

Av Jenny Kårheim - 24 december 2009 16:28

Ska vi börja med en rolig eller tråkig sak ... hmm...

Jag tror vi börjar med den roliga.

Igår var Karla här...Man blir liten igen när man är med henne :D

Hon är så go och härlig.


Så... nu till den inte så roliga...

Idag är det då julafton. Ska man inte vara glad och njuta av denna högtid.

Det ska man väl antagligen men det gör inte jag.

Det enda julminne som har etsat sig fast i minnet är när mamma var sjuk och trillade in i granen, visst det var lite komiskt just då men...

Fan vad jag saknar henne( och Harald). Jag saknar dem mer på högtider som vi brukade fira tillsammans. Men man måste ju gå vidare heter det, men det är inte så lätt. Och tiden läker alla sår, ha, vilket skämt. Min bror dog 2000 och jag saknar honom lika mycket fortfarande, mamma dog 2004 och samma med henne.

Det är alltså snart 2010, min bror har varit död i 10 år och mamma snart 6 år. *pust* Jag kommer alltid att sakna dem, och aldrig kunna glädjas åt högtider, speciellt inte min födelsedag för mamma dog en vecka innan och vi hade hennes begravning på min födelsedag. Ja ja man får väl ta sig samman och limma på masken igen. Det blir lättare och lättare att bevara masken. Men det är ju egentligen inget bra med det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards