Alla inlägg under oktober 2010

Av Jenny Kårheim - 5 oktober 2010 19:23

Hej, nu sitter jag i min datorstol med en skitunge i sängen och en till i hallen. Bli inte rädda jag har inte låst in ett barn i hallen, nä jag e bara hundvakt några timmar till zally och spikey.

Har jobbat idag från halv nio till halv fyra, ska jobba imon också på samma ställe, sen på torsdag ska jag till fyllinge förskola. Det går jäkligt bra hittills, detta trodde jag aldrig om mig själv för något år sen. Är så glad att jag har lärt mig att leva med panikångesten, den kommer allt mer sällan nu, kan kanske bero på att jag har världens bästa pojkvän.

Av Jenny Kårheim - 3 oktober 2010 21:44

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev så jag får la köra en snabbgenomgång.


1. Har jobbat som vikarie i runt en månad nu via vikariepoolen, har hoppat runt på lite olika dagis men mest har jag varit på Kimbogården i rotorp och aleskogens fsk. Längtar till jag får lönen :P. Jag jobbade sista dagen i september så den lönen fick jag för några dagar sen, men som sagt det var bara för en dag. Så fort jag har fått lönen ska jag gå och klippa mig :D


2. Jag och Johnny har varit tillsammans i över ett halvår, känns gött. Jag älskar honom så jävla mkt, det är säkert det som ger mig styrka, jag var ju en nedbryten lite rädd och orolig jäntunge innan jag träffade honom. Han är verkligen perfekt för mig!!!


3. Ska börja gå på promenad med marie på Galgberget en gång i veckan och sen när lönen kommer så lägger vi till en dag på badet också.


4. Har uppdaterat mitt CV, visst jag kanske inte hittar några jobb jag klarar av än men ändå det e bra att uppdatera det. Behöver bara renskriva det på datorn.


5. Jag har fyllt 23 år. Festen blev väldigt bra även om hur många som helst avböjde sista dagarna. Vi skrattade väldigt mkt. Vi var ett gott gäng. Hoppas inte Johnny tyckte att det var alltför jobbigt med oss tjejer :P


6. Johnny har fyllt 24 år, närmare bestämt idag. Han fick en mirandanalle av mig som jag hade köpt på Ullared när vi var där igår. Sen åt vi smörgåstårta som hans farmor hade gjort.


Sen har det nog inte hänt så mkt mer, ni får påminna mig om jag har glömt något viktigt. 

Detta blev ett relativt långt inlägg för att vara jag, jag får kanske skärpa till mig och skriva oftare :P


Men nu ska jag gå ut och röka sen leta upp en bok i källaren och sen lägga mig och läsa. Antagligen så ringer bemanningen i morgon vid 7 :P Verkligheten har hunnit ikapp mig och jag älskar det!!!!!  Natti natti, hörs snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards