Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Oj då

Av Jenny Kårheim - 3 oktober 2010 21:44

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev så jag får la köra en snabbgenomgång.


1. Har jobbat som vikarie i runt en månad nu via vikariepoolen, har hoppat runt på lite olika dagis men mest har jag varit på Kimbogården i rotorp och aleskogens fsk. Längtar till jag får lönen :P. Jag jobbade sista dagen i september så den lönen fick jag för några dagar sen, men som sagt det var bara för en dag. Så fort jag har fått lönen ska jag gå och klippa mig :D


2. Jag och Johnny har varit tillsammans i över ett halvår, känns gött. Jag älskar honom så jävla mkt, det är säkert det som ger mig styrka, jag var ju en nedbryten lite rädd och orolig jäntunge innan jag träffade honom. Han är verkligen perfekt för mig!!!


3. Ska börja gå på promenad med marie på Galgberget en gång i veckan och sen när lönen kommer så lägger vi till en dag på badet också.


4. Har uppdaterat mitt CV, visst jag kanske inte hittar några jobb jag klarar av än men ändå det e bra att uppdatera det. Behöver bara renskriva det på datorn.


5. Jag har fyllt 23 år. Festen blev väldigt bra även om hur många som helst avböjde sista dagarna. Vi skrattade väldigt mkt. Vi var ett gott gäng. Hoppas inte Johnny tyckte att det var alltför jobbigt med oss tjejer :P


6. Johnny har fyllt 24 år, närmare bestämt idag. Han fick en mirandanalle av mig som jag hade köpt på Ullared när vi var där igår. Sen åt vi smörgåstårta som hans farmor hade gjort.


Sen har det nog inte hänt så mkt mer, ni får påminna mig om jag har glömt något viktigt. 

Detta blev ett relativt långt inlägg för att vara jag, jag får kanske skärpa till mig och skriva oftare :P


Men nu ska jag gå ut och röka sen leta upp en bok i källaren och sen lägga mig och läsa. Antagligen så ringer bemanningen i morgon vid 7 :P Verkligheten har hunnit ikapp mig och jag älskar det!!!!!  Natti natti, hörs snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Kårheim - 17 mars 2014 16:07

Då sitter man här och väntar på att älsklingen kommer hem. Snuttan ligger och sover så det är lugnt och skönt. Hur kan det vara så att jag är piggare idag än igår, inatt sov jag i... ja tre, fyra timmar och natten före åtta,nio timmar. Johnny har väl...

Av Jenny Kårheim - 21 februari 2014 12:56

Haha, ja, man kanske skulle starta om på en ny blogg, haha, nästan 2 år sen sist. MYCKET har hänt sen sist, jag har fått en liten ängel, tös på fyra månader. Illamående igenom hela graviditeten men det gick. Det var ju värt det i alla fall. Så nu är ...

Av Jenny Kårheim - 17 juni 2012 20:38

Skolan är slut. Skönt att det är slut. Verkligheten väntar.   "Sommaren" har kommit. Stora citatecken där. Sommaren kom blev varmt och gott sen försvann den igen, nu känns det som höst så mycket som det regnar. Vill ha tillbaka sommaren. ...

Av Jenny Kårheim - 16 februari 2012 20:36

Envägskommunikation är skitbra när man ska prata ut om saker. Ett, två, tre så slutar den andra personen att skriva. Kul, blir frustrerad. Men men. Skönt att praktiken börjar nästa vecka så man får lite tid att tänka.   Känns som om det blir ...

Av Jenny Kårheim - 15 februari 2012 19:06

Varför håller du på så här? Du sa att du inte skulle nämna några namn eller attackera någon, men du tittade på alla i klassen utom mig. Sen efter lektionen så ville du inte prata med mig. Inte konstigt att jag känner mig attackerad av dig. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards