Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny Kårheim - 19 februari 2010 23:16

Ett stenkast ifrån där jag bor finns en äng, nu för ett litet tag sedan pulsade både jag och min hund på den, det var säkert en halvmeter snö om inte mer. Jag kommer inte ihåg att det någonsin har varit så här mycket snö. Visst det e lite mysigt och spännande men det är väldigt jobbigt när man ska få bort den från garageuppfarten och när bussar blir inställda pga vädret så blir jag väldigt irriterad. Som en kompis sa, det e mysigt med snö om man kan sitta under en filt vid en brasa och tittar när det snöar. Och jag lade då till, om man hade någon man tycker om jämte. Jag kan hålla med om att det hade varit mysigt men då ska man hitta den man tycker om också.

Av Jenny Kårheim - 17 februari 2010 17:54

Hallao, jag tycker att ni kommenterar dåligt :P inga kommentarer alls ju. Skärpning!!! hehe


Men men, e ganska trött på veckodagarna, ungarna tar död på en, haha.


Hm... har inte så mkt att berätta så jag slutar nu...


Eller föresten.... tittade på bilder av mig från ett år sen. Fan vad fet jag var, jag kan inte fatta att det var jag. Okej jag e ju inte smal än men.... Ska kanske lägga upp förebild och nubild hehe, får bli senare då :P byebye

Av Jenny Kårheim - 13 februari 2010 20:30

 

Sick of crying,

 

 

tired of trying.

 

 

Yeah I´m smiling,

 

 

but inside I´m

 

 

dying!!!

 

 

 

  

 

Av Jenny Kårheim - 11 februari 2010 19:34

Hallao på er alla.

Jag har inte rökt på flera veckor nu, jag har inga problem med abstinens och sånt men jag har problem med att det har blivit en vana att röka efter jag har ätit lunch och kvällsmat, så det e lite jobbigt men det går bättre och bättre.


Jaha vad ska jag berätta om mer nu.....


Ska pröva att jobba heltid nästa torsdag, jag tror det kan gå ganska bra, bara två timmar mer än vad jag jobbar nu ju.



Ovido - Quiz & Flashcards