Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Jenny Kårheim - 10 januari 2010 22:34

Var tar du ner mig från mina moln när jag är lycklig? Varför får jag inte vara lycklig för dig? Är jag inte förtjänt av lite lycka efter alla år av helvete? Jag tog hand om mamma när du bara blundade för det. Sen efter när hon dog och jag fick depression och panikångest. Fan!!! kan du inte bara vara lycklig för att jag är det? Varför kan du inte bara glädjas åt att jag är glad för en gångs skull? Du säger att du har erfarenhet av kärlek men det har du fan inte alls. Du älskade fan aldrig mamma, det såg jag, tro inget annat. Jag visste inte hur man älskade någon innan. Hur man betedde sig till den person man älskar men nu vet jag och du ska fan inte bry dig. Jag har lyssnat för mycket på dig och nu tänker jag fan bara lägga dövörat till. Du har fan ingen erfarenhet så kör inte med den skiten. Jag har mer erfarenhet av att älska någon än vad du kommer få.  SÅ HÅLL KÄFTEN!!!

Ovido - Quiz & Flashcards