Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Jenny Kårheim - 23 februari 2009 21:21

Absolut ingen som har fattat att jag mår dåligt idag dah....

Så vad ska man göra åt saken:

Man kan :

1. Skära upp handlederna

2. Hänga sig

3. Hoppa framför en bil

4. Hoppa framför ett tåg

5. Gå och lägga sig och inte vakna igen


Vadå skrämmer jag er? Jaså...

1 eller 5 låter bäst, men ni behöver inte oroa er, jag vågar ändå inte göra något.

Av Jenny Kårheim - 23 februari 2009 21:07

Måste jag leva här på jorden utan dig?
Måste jag gå upp ur sängen varje dag och minnas att jag aldrig mer kommer att få se dig igen?
Nej det måste jag inte men jag e för feg för att ändra på det!!!!


Någonstans finns det tro.
Någonstans finns det hopp.
Någonstans finns det kärlek.
Men säg mig:
Var finns "någonstans"?


Den dagen då jag föddes fanns du där. Du blev ledsen när läkarna sa att jag inte skulle klara mig, men tillslut med många om och men kom jag hem. Jag var 3,5 månader då. Men sen när jag var 13 år, blev du sjuk, läkarna sa att du inte skulle klara dig . Och det gjorde du inte heller. Du kom inte hem som jag hade gjort.
Men under den tiden jag fick vara med dig, var du den bästa storebrorsa man kan ha.
Tack för de åren du fanns hos mig.
Vi ses i Nangiala.


Du sårade mig,
som ett lejon river upp sitt byte,
sårade du mig.
Du, rev mitt hjärta,
Men det var omedvetet
Jag älskade dig, förstod du inte det?
"Sårad av Lukas Bangtsson de Veen"


Av Jenny Kårheim - 23 februari 2009 20:58

Can I ask you a question please?
Promise you won't laugh at me
Honestly, I'm standing here afraid I'll be betrayed...
As twisted as it seems
I only feel love when it's in my dreams
so let in the morning the light and let the darkness fade away

Can you turn my black roses red?
Can you turn my black roses red?

Drowing in my lonliness
how long must I hold my breath?
So much emptiness inside...I could fill the deepest sea
I reach to the sky as the moon looks on
my one last tear has come and gone
I'm dying to let your love rain down on me...

Can you turn my black roses red?
Can you turn my black roses red?
Can you turn my black roses red?
Cuz I feel like I've never known love...





Ja kan någon göra mina svarta rosor röda!!!

Ovido - Quiz & Flashcards