Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Jenny Kårheim - 30 januari 2009 23:37

Sicken jävla dag! Först så fastnade spärren på bensinpumpen när anna skulle tanka, sen ville hon ut och leka med bilen, så vi körde ut på motorvägen, och väl där fick hon sladd på bilen i 150 km/h, snacka om att man fick en kick.

Av Jenny Kårheim - 30 januari 2009 11:53

Konnichiwa!!!! 

Min bästis sa till mig att, du skrev inget igår... hehe

Så jag får väl skärpa mig ...och skriva varje dag :P

Idag e det då fredag, har slutat... yes... sitter på gamecenter i stan... väntar på att anna ska komma och hämta mig... hon kommer ungefär halv två... vad ska man göra inne i stan då... hade man haft pengar hade man kunnat shoppa ;) .

Men nu har jag inte mer än 150 spänn. Tänkte gå in på systemet och titta vad man kan hitta, har bara en cube hemma, behöver fylla på lite...hehe...

Såg att jag inte hade någon tid kvar på wow... annars hade man ju kunnat sitta där... *pust*

Och har definitivt inga pengar att fylla på... :(

Men men nu har jag skrivit, e ni nöjda då...

Ska till lokalen ikväll och spela poker... bättre än att sitta hemma...Anna ville gå på bio, men problem när hjon redan har alla filmer på sin dator, lite onödigt att gå på bio då...hehe...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards